INGREDIENTS
Per la massa del Cupcake (per unes 15 unitats)
115 grams de mantega
220 grams de sucre
2 ous
200 grams de farina
1 culleradeta de llevat
150 ml de llet
10 galetes oreo
Pel frosting d'Oreo
120 grams de mantega
300 grams de sucre llustre
125 grams
de formatge crema (tipus philadelphia)
1 cullerada de llet
10 galetes oreo
petites per decorar
PREPARACIÓ
En el batedor barregem la mantega i el sucre, fins que quedi
una crema. Llavors afegim els ous un a un, fins que quedin ben incorporats. Després
afegim la farina (en la que haurem barrejat el llevat) i la llet, a poc a poc,
alternant una i altra, mentre continuem batent a velocitat baixa. Per últim, a
mà, amb l'ajuda d'una espàtula, afegim les 10 Oreos, que haurem triturat
prèviament.
Repartim la massa en les càpsules (omplint-les les 3/4
parts), i enfornem, a 180 graus, uns 20 minuts.
Després preparem la crema d'Oreo, barrejant, en el batedor
el sucre, la mantega i la llet a velocitat alta. Un cop obtinguda una mescla
homogènia, afegim el formatge, i batem fins a obtenir una textura consistent
però cremosa (tingueu en compte que aquest frosting d'Oreo té la particularitat
que s'ha de conservar en fred). Col·loqueu la crema en una mànega amb boca
llisa rodona (o la que tingueu), i decoreu els Cupcakes (un cop siguin ben
freds). Per acabar la decoració, claveu-hi una Oreo petita. I ja està! OREO,
OREO, OREO!!!

que amo xaval, ya men faras alguna eeh
ResponEliminaFan bona pinta🙈
ResponEliminaMmmm deu està delicios!!!
ResponEliminaProveu-lo de fer vosaltres
ResponEliminaQuines receptes més delicioses!!
ResponElimina:)