Ingredients:
350 gr. de farina
100 gr. de maicena
300 gr. de sucre
1 culleradeta de bicarbonat
1/2 culleradeta de sal
1 culleradeta d'impulsor (llevat Royal)
240 gr. d'oli de gira-sol
280 gr. d'aigua
150 gr. de maduixes i unes quantes més per la decoració
1 culleradeta de vainilla
Melmelada de maduixa al gust
Ingredients per al frosting:
400 gr. de formatge cremós
tipus Philadelphia
225 gr. de xocolata blanca
Elaboració:
Es tallen els 150 gr.de maduixes a talls petits Reservar.
Barrejar els ingredients secs en un bol. Afegir els
ingredients molls i remenar fins obtenir una massa homogènia.
Afegir les maduixes a la massa anterior tot remenant amb una
pala.
Posar les càpsules en un motllo rígid i omplir-les fins a 3/4
parts.
Fornejar a 180ºC durant 25 minuts o fins que clavant un
escuradents a la massa ens surti sec.
Deixar refredar 5 minuts dins el motllo i després sobre una
reixeta fins que estiguin ben fredes abans de posar el frosting.
Per preparar el frosting:
Desfer la xocolata al bany maria i la deixar-la refredar.
Batre el formatge cremós i la xocolata fins que quedin ben
integrats.
Abans de posar el frosting, fer un petit forat a la
superfície de les magdalenes i hi posar-hi la melmelada de maduixa.
Posar la barreja de formatge dins una màniga pastissera amb
una boquilla llisa i ampla i decorar. Posar una maduixa damunt de tot i el
resultat és aquest:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada