Ingredients
- 270 g de farina
- 1 cullerada petita de llevat
- 1 cullerada petita de bicarbonat
- 1 pessic de sal
- 60 g de mantega
- 170 g de sucre
- 55 g de sucre de canya
- Plàtan (uns 3 plàtans picats)
- 200 g de iogurt grec
- 2 ous
- 1 cullerada petita d'extracte de vainilla
- 200 g de cobertura de xocolata en gotes
Preparació
Mentre posem el forn a escalfar a uns 180º, barregem en un
bol els ingredients secs (farina, llevat, bicarbonat i sal) i tamisem. En un
altre recipient, fem el mateix amb la mantega i el sucre, a la mescla resultant
del qual afegirem el plàtan, el iogurt, els ous i la vainilla.Barrejarem el
contingut de tots dos recipients fins que tot quedi ben integrat i, finalment,
afegirem les gotes de xocolata (quantitat una mica al gust). Col•locarem la
mescla en càpsules mitjanes i deixarem al forn durant uns 30 minuts, fins que
comprovem que estan fetes.
Deixem refredar completament i, a gaudir!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada